Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 145 проблеми с лагерите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа 145 проблеми с лагерите

    Колеги, здравейте моля ви за малко помощ.пуснах търсачка за моя проблем ама не намерих нищо конкретно...от 1 седмица насам колата ми започна да вие яко откъм колелата. ясно ми е че е лагер на главината ама немога да разбера откъде идва виенето от кое точно колело.дайте ми съвет как да разбера моля.
    и другото което е от задно ляво колело се чуват едни страшни звуци. мога да ги оприлича със спирачките на камаз.точно същият е звука, само че при мен се чува когато колата се движи бавно(докато паркирам например) и когато не е натисната спирачката-като я натисна и спира шума. и започна да ми свети и лампата на ABS-а като дръпна ръчната и лампата светва
    та комбинацията от виенето на лагерите и шума от задно дясно колело е убийствена егати симфонията
    моля ви помогнете
    In God we trust, all others pay cash.
    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

  • #2
    Лагера може да го определиш ляв или десен по следния начин - в движение, докато вие въртиш последователно ляв и десен волан. Ако утихва на десен завой - значи е десния лагер и обратното - утихване на виенето при ляв завой значи ляв лагер. Идеята е, че при завой се разтоварва вътрешния лагер и виенето утихва.
    Ако лагерите са задни процедурата е същата, но не си спомням дали не беше обратно. Бе с две думи се чува доста ясно кои вие по завойте
    А за другите шумове си прегледай накладките...

    AR 145 QV '97

    Comment


    • #3
      Абсолютно неправилно! Предните лагери са двуредови и се диагностицират с тест на всяко колело поотделно
      EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
      Suzuki GSXF600 99г.
      Bravo 1.9 8V Multijet

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
        Абсолютно неправилно! Предните лагери са двуредови и се диагностицират с тест на всяко колело поотделно
        Ами добре, щом казваш значи е така...
        Аз като имах лагер за смяна така го определих - и после за смяна при Румен.
        Но след като явно си капацитет по въпроса, няма да споря.

        AR 145 QV '97

        Comment


        • #5
          добре момчета значи като карам се случва следното:
          до 40 км/ч е тихо
          от 40 до 50 км/ч якото виене
          от 60 до 80 малко по тихо вие
          и над 100-110 си е**ло мамата

          така значи като карам направо -вие,
          като дам ляв вие по-силно
          като дам дясен затихва

          по логоката на колегата преден десен лагер е за смяна
          In God we trust, all others pay cash.
          Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
          Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

          Comment


          • #6
            Е така е - при определени скорости е по-шумен. Ходи си на майстор, моя го разбраха като я вдигнаха на стенда и въртяха колелата. Поне не са скъпи
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
              Абсолютно неправилно! Предните лагери са двуредови и се диагностицират с тест на всяко колело поотделно
              Двуредови? Вътрешен и външен?
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #8
                На всяко колело има по един двуредов сачмен лагер.За това имах предвид че се определя трудно и неточно прецакания лагер,в движение
                EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                Suzuki GSXF600 99г.
                Bravo 1.9 8V Multijet

                Comment


                • #9
                  само да кажа че лагерите на предните главини са едни съвсем обикновенни капсуловани лагери а дали са двуредови незнам ама е възможно да са (както казва колегата), защото корпусът е доста широк.
                  In God we trust, all others pay cash.
                  Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                  Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                  Comment


                  • #10
                    а някой да има идея дали се свалят лесно понеже и аз трябва да сменям на задно ляво колело
                    ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                      Е така е - при определени скорости е по-шумен. Ходи си на майстор, моя го разбраха като я вдигнаха на стенда и въртяха колелата. Поне не са скъпи
                      Задните с АBS не са много евтини,особенно тези след 99г.

                      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от poison1912 Покажи съобщение
                        а някой да има идея дали се свалят лесно понеже и аз трябва да сменям на задно ляво колело
                        Аз си имам на идея,ама само с това се занимавам.Незнам на теб как ще ти се стори.
                        Отвиват се болтовете на стоиката на супорта,без да го сваляш него-супорта.Сваля се диска и се развива гаиката на шенкела.Ако не излезе с издърпване главината,трябва да си намериш скоба.
                        Абе трудно обяснявам,ама ако има нещо ми пиши.
                        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                        Comment


                        • #13
                          ок мерси колега ще го имам в предвид
                          ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от poison1912 Покажи съобщение
                            а някой да има идея дали се свалят лесно понеже и аз трябва да сменям на задно ляво колело
                            отзад се сменя цялата главина защото не се разглобява за да смениш само лагера. задните са доста по-скъпи от предните. за 145 преден 30 лв. задните са ми по 70 лв.(ама мойта е до '98 година а иначе са 120 лв. ако е след '98 година)
                            In God we trust, all others pay cash.
                            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                            Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                              отзад се сменя цялата главина защото не се разглобява за да смениш само лагера. задните са доста по-скъпи от предните. за 145 преден 30 лв. задните са ми по 70 лв.(ама мойта е до '98 година а иначе са 120 лв. ако е след '98 година)
                              За ЖТДто -задни по 80лв. до предните още не съм стигнал
                              145 1,9 JTD [6:06:37 AM] emigranta_de каза: a JTD varvat mnogo . Печка POWER

                              Comment

                              Working...
                              X